Älgsafari med pappi! Nu kommer mamma och tova snart hem! :D

sådär, nu är jag hemma igen och sitter framför den här jäkla datorn.. Har varit till vansbro med pappi och handlat och vart hem och hämtat ellens mat som vi glömde där, sen var vi ut på en älgsafari, men såg inte ett enda djur, jo en liten råtta springandes över vägen. suck.. Har smörjat in min rygg med lilement, och jag hoppas verkligen det går över snart!
Nu snart kommer mamma och dom hem, och då vet jag en som blir glad, och det är Ellen! Hon kommer ha en nalle i munnen och gå runt och "prata" som hon gör, och hon kommer bli så glad att hon kommer hoppa och skita! haha. Ja, ni som inte vet, så har ellen alltid en nalle i munnen när det kommer n¨ågon och blir så glad och sen "pratar" hon. 8vet inte vad man skulle kunna säga att hon gör, men typ prata, haha) jag ska spela in när dom kommer så kanske jag kan l'gga ut den här sen!
Klockan tickar, och det gillar jag! Ikväll blir det hängchill med maddepadde!
tack och hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0