DBV ÄR HÄR! och jag är inte intresserad :)

Goddagens! :)

Har inte hunnit vart in och skrivit så jag passar på nu medans vi väntar på skjuts!

Iaf, i onsdags var jag sofie och emine till malung. Enda jag säger var tack sofie för kvällen iaf! Men kvällen var sådär, vi hade kunnat varit vart som helst för att ha trevligt jag och sofie, och ja kvällen var sådär! Bra sällskap iaf! men dagen efter var inte bra, men men, mitt eget fel för att jag drack cider, haha. Säger inge mer än så!
Igår låg jag i soffan och bara degade och mådde illa, haha. Men mormor och Sanna kom hit en vända, och vi åkte och handlade och sen fikade vi lite gran här hemma, mysigt! Sen vid tio kom Niklas hem och vi såg på ett avsnitt av Prison Break och tog det lugnt.
Idag? Hm, har vart hemma och tagit det lugnt. och har även vart med sofie ner på byn och fixat lite saker, och jag fick även tag på en fin vit tröja som jag vart kär i och köpte den :D
När niklas kom hem från jobbet vid 6, så fick inte jag va nere, utan jag fick va uppe och greja, och vet ni vad han hade gjort? Min lilla gullgris hade gjort iordning middag till oss, fläskfile inlindad i skinka och potatisskivor i ugn, älskade mys gubben. och sen efterrätt med jordgubbar och grädde som vi fick av mamma idag. :)
och min lilla gull hund är här och har vart här sen fem. Mamma tova och Leif är till orsa, och där har dom träffat Nanne grönvall, och jag fick ett kort på tova och nanne nyss på mobilen, ni får se det imorgon, vet inte vart mobilsladden är, hehe. Nej nu ska vi se vad som händer. blir nog säkert Malung, är inte så värst taggad, men men :P Tror vi skjutsar hem ellen, för mamma och dom kommer hem snart så hon inte behöver vara själv så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0