Happy birthday! :)

Grattis mormor! Kan vi börja med sådär lite i början!
Dagen idag har varit bra, skönt att få sova länge och inte upp till något, så jag gick upp vid tolv typ låg och spelade spindelharpan som jag är beroende av typ. Sen gick jag och hämta tussi, tog en liten promenad sen har jag höllt på och härja med alla saker, typ lagt in kläder i garderober, städat bort lite skit i ett rum som vi inte ska ha, utan niklas mamma ska ha, och endel saker ska på skroten. Sen kom Niklas hem trött som han var somnade han på soffan och jag fick laga mat, sen åkte vi till Äppelbo, hämtade upp Sanna och åkte till mormor och firade hon och där fick vi även såklart fika :) och ja, här är vi här hemma igen, jag niklas och sannapanna, som vi rövade med oss :) nu ska vi se på skräckfilm, sådär mitt på ljusa kvällen, haha.
Ha en bra kväll i solen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0