I dag vill jag ha turen med mig!

Åhejåhå, trött som, ja jag vet inte vad. Har inte sovit många timmar inatt inte, först när jag låg och bara tänkte och fundera på allt så small det till något nere, och rädd som jag vart väckte jag Niklas, och kröp intill han, sen vaknade av att det åskade som fan, blixtrade och åskade samtidigt, vilket innebär att den typ är ovanför oss, usch, jag kan erkänna en sak att jag är verkligen livrädd för åska, men få undantag, om man tex sitter i en bil, då är jag inte lika rädd faktiskt. Haha, men nu har det gett sig som tur är! Idag hoppas jag verkligen att det går som jag vill!

I söndags var vi upp till Malung och körde jag och christoffer med Tomas, gick skit bra! MEn även då åskade det och blixtrade som fan, vilket var väldigt otrevligt. Men det gick väl bra iaf, satt ju i en bil :D haha

Igår kom mormor hit med nå rutor som hon bakat, så vi fikade och sen följde jag med henne till banken sen till Ica och handlade, och min mormor är verkligen såå snäll, fick en massa mat med mig hem jag med! :) tack! Sen åkte vi till Äppelbo och där bjöd mammi oss på mat :)

Nej nu ska jag gå upp och försöka göra mig redo! hoppashoppashoppas! Just, jag har inte berättat vad jag ska göra, men det kanske ni får reda på sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0