Malung ikväll!

hallåhallå! Eller skål, för ikväll drar jag sofie och Emine till Malung och har en trevlig kväll!

Igår satt jag sanna och niklas och kollade på en film "breakfast with scot" den var typ sådär, eller den var nog rätt dålig för jag vart rätt trött, så vi gick och upp la oss och sov vid typ tolv, och jag vart pigg direkt jag gick upp, med dom andra somnade så mjukt och skönt och snarkade ihopp, haha! Och idag har vi ätit lite mat sen drog niklas på jobbet och jag och sanna har suttit i soffan io flera timmar och kollat på tv, sjukt skönt! Sen drog hon på träning och Emine kom sen mötte vi sofie och sen när vi kom tillbaka var sanna här, så nu sitter vi här och väntar på att mamma ska komma och skjutsa oss till Malung!

Min fråga för idag: Vart fan är Kamillapilla och varför hör hon inte av sig? Hennes vän Linda=orolig!
Men jag hoppas hon har det bra och solar häcken av sig! Bästa och saknade vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0