min blogg är lite upp och ner just nu...

Hej! Hur har ni det?
Jag vet att min blogg är lite sådär halv ful, men den blir bra så fort madde dragit ur fingrarna ur röven och gör klar den!

Igår satt vi vid datorn och nörda oss, och såg en film "Inmagin me and you" ja hur den nu än stavas osv så var den inte så bra iaf. och vid halv fem imorse kom vi i sängs, haha och idag gick vi upp vid halv tre och gjorde bacon och makaroner som frukost/lunch, vad man nu kan kalla det, middag kanske? jaja hur som helst var det iaf våran frukost. haha
Idag har jag varit på körskolan med marie, vart inte så mycket pluggande, utan en massa prat om allting annat än pluggning. Och madde var kvar här tills vi kom tillbaka, så vi hämtade upp henne och hämtade pengar och gick till konsum och handlade, sen har vi suttit här hemma osh stritt ett tag och nu gick Marie precis. och vi ska såsmåning om slå på säsong 5 med One tree hill, som marie tog med till mig :D


saknar dig gubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0