ont ont ont..

Ont i ryggen nå så fruktansvärt har jag, kan varken sitta, stå eller gå utan att det gör ont :( och tråkigt nå så fruktansvärt har jag också! ^Åh, så värdelöst! Kan inte klockan gå lite fortare, tack! Jag vill ha söndag kväll!

Och om fyra veckor börjar skolan igen.. längtar verkligen inte alls. Jävla kuk sälen! Fan! Men som tur är, är det bara från sommaren till vinter, och det är nog inte så bara, rätt långt iaf. mycket pendling... drygt som fan! Åh, vill verkligen inte.

Vad ska jag göra nu da? Hm, får väl sitta här och glo runt lite gran, sen ska jag dra med pappa till vansbro och handla mat! Då kanske minuterna går lite fortare.. Mamma kommer hem vid tio, och då ska jag väl va med dom lite gran, sen skjutsar robin ner mig till vansbro och då hoppas jag maddepadde kommer och umgås med mig!

Regn regn regn..





♥ det bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0