upp och ner dag..

Hello my friends. :)

Dagen idag har faktiskt variit upp och ner.  Det som är neråt/ var dåligt var beskedet från tomas på körskolan.. (Lila boken)
och det som vart bra var att Sanna kom hit och va med mig! :)

Vad som hänt idag? hm, typ som dom andra dagarna, suttit och kollat på one tree hill, haha har verkligen helt fastnat för de. Absolut en skit bra seris, precis som OC, påtal om det så var det jävligt länge sen jag såg det. Men lätt dom bästa serierna!
Annat som hänt.. Har varit och fiskat med niklas, sanna, tias och jonas. Jonas var dock den enda som fick fisk. och regna gjorde det hela tiden, och hade sönder fiskespöet som jag fick låna av Per, snällt! men det värsta av allt var att vi glömde det kvar i skogen, smart linda, skit bra! Typiskt mig. Så nästa gång jag handlar ska det bli en fiskespö till Per. Sorry my friend! Jag och sanna tröttnade efter ett tag så vi gick och satt oss i bilen, och inte så långt efter kom grabbarna och hade fått nog, så vi åkte. Och efter ett tag nnär vi åkt, letar tias efter sin kepa och funderar vart han gjort av den, och kom på tillslut att den la han ju på biltaket, hahah, så nu är han utan kepa, men eftersom vi ska åt samma håll imorgon jag och niklas så får vi åka och leta efter den. Ja, just, kanske inte har berättat, men vi ska till Venjan imorgon till Niklas mormor och hennes gubbe, trevligt trevligt. och fint väder skulle det bli imorgon med, stort plus! :) och ska nog försöka fånga en fin bild att lägga ut här :)

Noret open: kommer att delta, med min bästa sanna :)

Godnatt mer er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0