uppdatering..

nemen hallå, dålig uppdatering här va! haha, ja, vad kan man skylla på den här gången da? Hm, haha.
Nej men kan ju börja med att mamma leif och tova har vart i stockholm som jag sagt, så Ellen har vart här och Robin har varit hemma med djuren. Så de senaste dagarna har jag vart med Sanna, hon har sovit här i två nätter, vi har grillat, spelat kubb och madde och tias har vart med oss, och så. och en kväll var vi till mora på donken och käkade, sen har vi sett på film osv, så inget speciellt har egentligen hänt. Hm, och nu sitter jag här och ska snart bli hämtad av robin, och ikväll kommer äntligen tova och mamma hem, har fkt saknat dom rätt mycket!

Niklas åkte till Norrland idag, och blir där tills söndag.. Hoppas han får det roligt min kära prins!
Själv sitter jag och tycker synd om mig själv eftersom jag har inget att göra eftersom alla är typ borta, haha! Men Madde och Sanna är hemma som tur är! Imorgon ska jag iaf träffa marie och gå till körskolan och plugga och så :) på fredag sover nog sanna hä'r igen! :) På lördag? hm, storänge?, nja, inte så lockande. Har dock fått ett erbjudande av MAdde och åkt till Borås eller vart de nu var, men vet inte hur det är med pengar osv.. :S
Men nu ska jag iaf äppelbo så ska stänga av allt ifall det blir åska. Men först ska vi in på selins och hämta käk jag och robin! Hörs senare! :)

Niklas, jag älskar verkligen dig! Du är det bästa jag vet! Hoppas du får en kanon bra helg! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0