14 Juli

Hej!

Idag har det varit kalas väder, fast det värsta var att jag bara var ute i 45 minuter, men det bästa var att jag fick färg! Har varit till Malung idag med Niklas för han skulle hämta några fiskegrejer, så imorgon tänkte vi dra ut och fiska! :) Har även vart hem till mammsen och fått en grillad korv och snacka lite skit ett tag, sen åkte vi för niklas skulle hjälpa baller med nå pysel på the computer.. ovanligt att det handla om dator..not!

Imorgon hoppas jag att Sanna kommer hit och spenderar hela dagen med mig! Saknar henne! Förstår inte varför du gör såhär mot henne!? Ni vill bara förstöra! hm, wellwell.. Ja, som sagt fiske imorgon, och jag verkligen längtar!


Igår så hann jag inte skriva, natten till igår vaknade jag av att det åskade som fan och kunde inte somna om förens långt efter, och dagen var vardelös, regn och åska hela dagen typ, så eftersom att man känner sig så handikappad utan allt elektriskt så satt jag niklas och Tias här hemma och spelade spel, och sen åkte vi ut i skogen och kolla efter älg, men dom lär nog ha dött allihopa eftersom man aldrig ser någon! :( men till slut så slutade ovädret och jag klickade på Tv och slog på "one tree hill" som alla andra mina tråkiga kvällar helt ensam när niklas ligger och sover..

Påtal om one tree hill så ska jag nog hämta nått att äta och sätta mig i soffan och leka soffpotatis till världens bästa serie! och påtal om one tree hill så lär jag strax lämna tillbaka det till min kära vän Marie, men tyvär marie jag har bara kommit till säsong tre, men jag ska pumpa på! Haha. och ja påtal om MArie så är hon efter längtad, jag måste nog bestämma en träff med henne ganska så snart.. :)

I helgen är det VNF festivalen i Dala-Järna. Så dit lär man nog, och då hoppas jag att jag träffar some friends i miss :) men först blir det nog att kanske kolla eller va med på noret open :D haha!

nej one tree hill kallar :D

Tänkte skryta lite gran, haha, sånt man lär göra, iallafall om man har
världens bästa pojkvän!
världens bästa mamma och pappa!
världens bästa syskon!
världens bästa kusin Sanna!
världens bästa klass, ibland typ!
världens bästa vän, Kamilla!
varldens bästa vänner!
Ja, jag helt enkelt trivs med allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0