vansbrosimmnings helgen är här och jag är laddad inför imorgon! :)

Hm, panik, stressad, nervös.. Ja det är inte bra det, men ja..
Idag har jag varit och kört med Tomas, övat på back parkera, eller vad man kan kalla det, gick brabra! Sen så sov ju Tova här inatt, så hon fick va med Niklas när jag var borta, och när jag kom tillbaka kom mormor hit och hämtade mig och Tova och vi följde med henne till Järna, och där lämnade vi av Roffe till hundtrims människan, sen åkte vi och handlade och sen fikade, sen hämtade vi han och for hem :) Trevlig dag tillsammans med mormor, och mycket mat fick jag handlat också, tack kära du! :) När vi kom hem kom Sanna hit och va med mig, sen kom mamma och vi höll på med veden lite gran och nu sitter jag här och har lite då¨och då pluggat, och nu orkar jag inge mer för idag, nu blir det ett avsnitt av Prison Break tillsammans med min lilla gullefjun :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0