ikea resan över.. :)

Puh vilken jobbig dag, men med mycket handling och två rundor runt på IKEA! Vi startade här ifrån klockan åtta imorse, och kom hem för typ en timme sen. Sjukt mycket saker har vi handlat, och jag ser fram emot att flytta in och placera alla saker här och var. Men de jag mest ser fram emot det är hur badrummet ska se ut.. Hm, illgrön duchdrapperi, illgrön matta på golvet, illgröna handhanddukar, illgrön fotfil. Ja, hur ska det egentligen se ut? haha, kommer bli nö styggt men det kanske blir lite snyggt och fränt också. haha ujujuj.. Ja, men nu har vi nog nästan allt. Soffan blir hemkörd hit den 29 juni. Tvbänk, tvbord säng osv har vi. Rostfri Kylskåp och frys osv, kommer om ett tag.. Ja, det kan nog bli jäkligt bra. och sen hemmabio? å underbart! Längtar som satan! och sen en stor balkong på bakgården, och partytältet blir nog ganska så snart uppbyggt. Åh fan vad jag längtar! Haha, ja, förlåt om jag skryter osc lite gran men jag är verkligen sååå lycklig! Och ännu mer lyckligare blir jag om jag får ett jobb på måndag! :D wihooow, det kan inte bli bättre med allt! Sjukt nöjd!

Nu har vi fått i oss lite mat, grillat! mumms, nu ska jag nog ladda en grogg sen får vi se vart kvällen bär åt! Ha en rolig kväll allesammans!

Jag har världens bästa vän!
Kamilla ta åt dig, höhö! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0