ja, lika dag som igår. pluggpluggplugg...

Jamen godag, här sitter jag idag igen i samma position som igår och ja, samma tid också. Hm.. varför ska allt jämt vara i sista minuten för? Det är alltid så. Roligt att dom smackar på oss ett prov sista veckan i skolan lixom? och ännu roligare att jag måste kompletera det imorgon, yea. Nej fyfan, svårt och jävligt! Nu vill jag verkligen ha sommarlov! Mitt sista skol sommarlov, välkommen hit!
Ja, fast jag satt här igår i flera timmar och pluggade så räcker inte de, nej utan det finns mer, åh det är så underbart..
Nej tänk om man ändå hade gått ut skolan nu, vilken dröm de hade vart!
Nej nu ska jag plugga klar med ALLT! sen ska jag ringa efter jobb när mammi kommer hem.

Imorgon ska vi servera och göra mat till treornas bal uppe vid parken, så det ser jag faktikst fram emot, men innan vi gör de, så ska jag och niklas till Ellosmöbler imorgon och kika på en soffa. och ja, provet ska jag hinna göra imorgon med.. Tur att vi börjar två imorgon, har lite tid innan..

Ja, nej plugg var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0