kräftan, var det jag det?

OBS! rörig text gjort av mig själv! nästan stolt faktiskt. Wellwell, orkade inte riktigt bry mig, var bara skönt att skriva av sig och ja här kommer skiten!

Nemen hallådär igen.. åh ja, jag insåg nyss att jag är väldigt röd i ansiktet, och har fått bruna händer och ja, helt röd på bröstet, det kliaar också :( usch, ser ut som nån slags krabba, haha. Men jag hoppas det röda färgar av sig och blir bruuunt, ohh yes, det blir kalas väder imorgon med, och på torsdag och även freeedag! jabadabaduuh! Åh vad jag älskar det här vädret! Jag och Sanna ska ligga och gassa ute imorgon från och med att jag kommer hem tills solen gått ner, för nu jävlar ska jag bli lika brun som kamilla, om inte värre, höhö, ja men jag kan ju iaf få försöka! Blir oftast bara röd, men jag ska häva på mig lite grejs som mamma sa att man ska ha på sig för att bli brun fortare, höhö. Snart ligger du i lä din lilla norsking! Ja, påtal om Kamilla så är hon i norge som alltid på sommrarna, men hon kommer faktiskt hem på torsdag och då ska jag kidnappa henne!

Hm, ja, nej jag har inget mer att berätta mer än att jag verkligen hatar att göra soduku när det inte går som jag vill!

Innan jag avslutar detta inlägg så ska jag berätta att Tova på 6 år ska laga ett hål i tanden imorgon, ååh stackars liten! Hoppas det går bra!
Själv är jag jävligt glad över att jag aldrig behövt laga en tand! Men eftersom jag har ett hål måste jag säkerligen laga det innan jag fyller 20, men jag hoppas själva hålet har försvunnit eller iaf har blivit mindre!

Åh ja jag har en till sak att berätta, (jag kanske redan har gjort det men men) Vår kära klasskompis Lotta är på rymmen i cypern och kommer va där i tre månader! HA DET GÖTT OCH TAT LUNGT VÅR VÄN!

Påtal om Lotta så vart jag att tänka på Marie, ja, jag saknar henne. Jag måste nog bestämma träff med henne snart!

PEACE PEOPLE!




Kommentarer
Postat av: Marie

Om det är jag som är Marie, så ja!! Träff vore gött. Hör av dig när som helst, så löser vi det!

2010-06-16 @ 14:30:30
URL: http://smarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0