övningskört i blge

Åhujedamig.. Nu är jag äntligen hemma (vid niklas)  Har vart i borlänge idag med pappa och övningskört, och handlat saker till mig och niklas och har även snabbt sprungit in på vero moda och gina tricot en snabbis och nappat åt mig lite kläder fort och smidigt! yea. Att köra i Borlänge trodde jag skulle vara skit svårt, men det gick faktiskt hur bra som helst, sjukt roligt faktiskt! Hur jävla många bilar som helst, stanna köra stanna köra stanna köra, ja och hamnade till och med mitt i själva centrum där studenterna var och åkte traktor, och jag lovar det var bara inte två, tre traktorer med studenter, utan säkert 15st traktorer, haha. Men ja, det gick bra. Nu är jag faktistk lite trött och slut efter åkande så jag ska lägga mig i sängen och läsa min veckorevy och vänta tills sanna slutat fotbolls träningen och sen vid sju kommer Niklas hem från jobbet! :) Lugnt kväll idag, blir ju IKEEEEA imorgon! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0