repris av gårdagens dag..

emh, ja nej dagen idag vart exakt lik som igår. Suttit och tränat på plugg, sett på flm och ja, kära huvudverken har smått stigit sig in i huvudet, kan vara för att jag är hungrig? och det kan va så att jag har det bara för att jag sitter här nere framför tv och datorn med all plugg.. ja vem vet, nej nu snart kommer gubben och då ska vi ta en kvällsmacka sen lägger vi oss och sover! :) Imorgon ska vi till kyrkan klockan nio och kolla på när Tova går ur förskolan/får sommarlov, eller vad man nu kallar det :D Ja, sen åker vi till malung jag och niklas, prov klockan tolv, sen ska vi servera och göra mat till treornas bal, ja vi hörs imorgon, tack och godnatt.

den 24 smäller det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0