Rörigt, krongligt och mycket ointressant inlägg

Nemen godkväll dudes! Förstår att ni saknat mig, men jag har bara inte haft tid till att sitta still här. Jag har haft andra grejer för mig, som ja, flytta grejer, ligga i soffan (som äntligen kommit) och bara glo på "One three hill" och ja, degat! Mmmh, ja det är allt bra härligt! Hm, ja, ja har annars nyss svullnat lite mer av att ätit två mackor som inte var sådär goda som jag hade hoppats på, men men.
Idag har vi varit på Konfirmations grejs med Per, och hans familj, i Järna och ätit lite mat, och skrattat åt en rolig dans, "Hej jag heter Bengt" och tro det eller ej, men den är faktiskt rolig att se på med alla akrobater man lär göra, haha.
Ja, mamma, mormor och Tova var hit idag på lite fika, sen följde jag med dom på elaffären och där fick vi en elvisp och några grejer till kolsyratvattensaken? och sen var vi även till folketshus och kikade på lite kläder, och tro det eller ej, men jag hittade faktiskt saker som intresserade mig! :)

Ja, igår som äntligen soffan och den nya fina spisen, och idag kom nå mer grejs som vi beställt, typ bredband, telefoni och tv kanaler, men etersom det finns idioter som fattar trögt så går dom sakerna igång nästa tisdag, och vi som ringt i typ en månad i förväg och sagt att vi ville ha allt funkade till idag. Idioter!  Men men, Tias är snäll som lånar ut sitt bredband till oss medans han är i borlänge och förbodligen dansar häcken av sig till all bra musik som spelas.. Tack iaf goda nya granne :)

och ja, förresten så har jag glömt att berätta om Midsommarafton. Men egentligen är det inget som behövs skrivas upp, var en ganska så värdelös midsommar, men en bra början iaf. Satt hemma här och fördrinkade och lyssna på musik med några, inklusiv bästa Sanna! Och vår resa senare på kvällen var mot nås, som inte alls var bra! Tretton åringar, och sen dom som är 30,40 på öltältehm, ja, undra vart alla andra hade det roligt da? synd bara att vi inte hade skitit i nås och haft roligare! Men men, Sanna var iaf med, och det var det bästa!

Ja, inatt så vaknade jag livrädd, vet dock inte varför, men det spöregna och åskade, så jag gick ner och drog ur alla kontakter, hämtade mjölk, och sen låg jag där i sängen i flera minuter, om inte timmar och kunde inte somna om.. Så vid åtta vaknade jag igen, och skulle egentligen gå upp då och göra mig klar och gå till körskolan och köra lite bil, men jag var för trött så jag ringde och sa att jag inte kunde eftersom jag var så jävla trött..
Så när jag vaknade gick jag och hämtade Tussi, gick en kort promenad, sen gick vi hem hit och såg på film. och ja, det bästa denna dagen var att en gubbe kom och lagade duschen, eller inte lagade, men fixade så att vattnet i kranen inte är så glöhet längre, utan kunde fixa så den vart varm iat för stek het, vart typ kokt när man ducshade. Vi måste nog köpa en ny ducsh som man kan reglera om man vill ha varmt, eller mitt emellan eller lite kallt.. Läget just nu funkar inte så.
Nej usch va mycket skri det var nu. Ja, som vanligt när jag ska skriva skriver jag alltid skit mycket, och heeelt ointressant, förlåt, ska bättra mig.
Kamillagorilla ska få ge mig lite råd, och även göra om min blogg. Saknade vän som kommer hem imorgon, tackochlov!
Tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0