Sådär, sängen kallar.

Sådär, nu har jag precis gjort mig klar för att sova, tänkte bara skriva i några rader här :)
Jaha, lever ni livet? Sommarlov snart, och jag bara längtar som en toook! Har hunnit pluggat klar endel saker denna vecka, eller dom här två dagarna på veckan, haha. Men veckan ä'r inte slut, så det betyder mer pluggandet.

Vädret idag, vad säger vi om det? Ja, jag bara älskar det! Fast det bästa är ju när man får vara hemma, ta sig ett dopp i älven, ta sig nått gott kallt och dricka ocxh bara njuta i tunna lätta kläder, inte vara i skolan ocxh plugga, det suger ganska stenhårt faktiskt.
Övningskörde med Kenneth idag, ocxh sanna satt med i bilen och tro det eller ej, men det gick bra det med. Och efterråt gicxk vi till smedbergsskolan och kollade på Vårshowen och träffade Emine ocxh va med hon till Selins och åt osv. Sen nu sitter jag här ocxh det har jag gjort ett tag, har nämligen sett på en film på datorn jag och Niklas, och tagit reda på världens störsa hög med disk har jag också gjort, så nu är jag trött så nu ska jag joina bebis :)


Jag förstår inte att man kan ha en sån underbar människa intill sitt liv så som jag har. Du är det vackraste jag vet!
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0