sooolig dag

Hallå där!
Idag har det vart en bra dag! Solen har vart framme och det har varit kalasvarmt, vilket är skit skönt, men nu är det molningt som fan! vart ute i solen mesta dels idag. och har tillochmed cyklat en mil, inte helt dumt, så lite färg har faktiskt fastnat på mig idag, iallafall på armarna :)
Just nu sittter jag och lyssnar på min favorit låt och väntar på Sanna som har träning med de små grabbarna sen ska vi fara iväg till vansbro med ett till lass med ved. Stod ute och höll på ven igår kväll och var ner till vansbro med ett helt lass! så nu börjar det ta sig!
Ja, vad mer? Hm, längtar tills nästa vecka som fan gör jag iaf! :))
Niklas åkte på jobb imorse vid sju, och vid nio åkte mamma på jobbet, så ellen kom och la sig nere vid mig, och här låg vi och sov i nästan två timmar. Häääärligt med sommarlov!

ÄNTLIGEN har mitt visa kort kommit! YES!

Nej nu ska jag ta med min knattarna och åka till gullängen och vänta tills Sanna panna är klar.
grattis på namnsdagen idag sanna margot  ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0