Världens tråkigaste dag...

det har jag haft idag iallafall..
Ja, inatt har jag vaknat och vart helt svettig, vet inte varför, måste ha drömt nånting.. :S Niklas åkte på jobb vid sju och jag vaknade såklart men skönt att jag fick somna om en timme till och sen var det bara att gå upp och gå till station för att ta bussen hem och va med Ellen eftersom mamma skulle till Blge med jobbet. Så här hemma har jag vart, heelt själv hela dagen, var meningen att jag skulle hämta Tova vid dagis, men så vart det inte, utan hon skulle följa med någon hem.. Så det enda jag har gjort är att ha damsugit, tränat, gjort mat och ringt lite jobb, det är det enda jag har gjort, eller ja, sen gått typ tre korta promenader med Ellen. Skulle ha åkt upp till mormor, men nej, moped helvete funkar inte.. Åh! Aja, snart skrivning till körkortet iallafall, eller inte så värst snart, men det står inte på förens det är, det går ju så fort. 
Niklas kommer väl hit och vi ska klyva lite mer ved. Var iväg med ett vedlass till vansbro igår, underbart! Den 24 flyttar vi in, och den 25 har vi nog en fet midsommarfest vid oss, åh va roliigt! :)


Helgen: ja, ikea på lördagen, kom hem vid sju, åt lite mat, sen gick vi till Jessika och satt där och hade det trevligt, sen vart det selins, skit roligt fkt, sen en tör efterfest, haha. Wellwell. Hoppas nästa helg blir rooolig, grillning vid Iliar? JA! hoppas på en rooolig kväll..
Tack och hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0