15 mars! :)

Hello there!
Och här sitter jag och funderar över framtiden! Möte med Tabbe på torsdag och jag verkligen hoppas att han har något att erbjuda så jag kan få någon ordning på det hela! Börjar bli tungt att gå runt och tänka på..
Det vart aldrig plugg igår, utan det blev tv för hela kvällen, vilket  var ganska bra/roligt, men ganska dumt att jag inte gjorde något igår, för nu har jag allt kvar tills idag! Bra linda! Jaja, det är som det är. Jag har iallafall bestämmt mig för att alla saker som jag ligger efter i ska göras färdigt denna vecka! Jag har verkligen bestämmt mig denna gång! För nu orkar jag inte ha det hängande över mig mer. usch!
Btw, så har jag inte sett på andra avenyn än, skulle ha gjort det förra veckan, men icke. så det får bli det allra sista jag gör idag innan jag slår igen mina blå till sömns! :)

Pratade nyss med therese, och vi har en hel del planer inför helgen vilket känns kanon!

Känner mig rätt på bra humör idag, synd bara att vi inte slutar förens kvart över fyra, det är lite halvsurt! :(

wellwell, nu ska jag gå in och avsluta min näst sista lektion och påbörja den sista. TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0