29 mars

bowlings skor är snyggt!
Hade dock lite för stora! hah




--------------------------------

jaha, måndag kväll, och min måndag har varit helt värdelös, iallafall i skolan! Tur vi får påsklov imorgon, eller vi fpr väl det på onsdag, men har bara en lektion, och på den lektionen har vi inget att göra, så vi kanske bli lediga :)
Som sagt, hade en halvkass dag idag, så när jag kom hem, åt jag lite mat, och slängde in lite ny poppig snabb och frän musik på mobilen och tog med mig ellen och gick ut och gick, och när jag var ute här i vår lilla by, men ändå så fullt med hus överallt, men dessa djur var inte alls räddda för varken människor eller nå annat!
Mellan mina kusiner och deras grannar i det röda huset, där stod dom här luringarna och lurade! tre stycken :)


jaha, ja, nuda? Ja, min kära älskling har kommit ochvi har kollat på gamla filmer med mamma sen robin var liten, ska försöka fixa mer filmer från kameran som vi kan se sen på tv så som vi gjorde nu! Riktigt roligt att se sen när man var liten! :) Just nu ligger vi i sängen och ser på "ronny och Ragge och kondomfabriken" och såklart är världens bästa katt här, älskade bosse! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: kamilla

Haha, som fan alltså ; )

2010-03-30 @ 10:22:03
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0