4 mars! handledarkurs, körning osv!

dagen idag har varit fruktansvärt seg. Niklas skulle iväg och jobba med barnen, så jag gick upp samtidigt med han och fick skjuts till bussen som jag tog hem. Eftersom mamma skulle iväg på jobb, så trodde jag att Tova skulle vara hemma med mig, så därför tog jag en sån tidig buss hem, men när jag kom hem visade de sig att hon ville iväg till fritids och leka med barnen, så det vart bara ellen som var hemma med mig. Så vi började med en promenad i det iskalla vädret och sen en god frukost och sen började jag lite mjukt innan pluggande med ett andra aveny avsnitt som jag inte sett på flera veckor eftersom det dära förbannade os har varit, men nu är det äntligen slut, så nu fick man se andra avenyn som vnaligt :) sen vart det körkort teori plugg! Har både läst lite och skrivit, men det blir nog mycket mer skrivande och läsande! =)
Var på en handledarkurs igår med pappa, Bättre sent än aldrig! Förstår inte varför jag ska behöva vara med när det typ står för handledare, och han är ju det och jag övningskör ju, plus att jag dessutom vart på en sån kurs en gång inna, fast två typ, om man räknar med EU körkort kursen, ungefär lika :P
Men men, nu är det gjort, men det tog flera flera timmar. Så bara vi lämnat in och fått typ godkänt så reser jag och pappa ut på övningskörning, ska bli spännande, han är nog mycket mycket lugnare än mamma, haha ;) två månader till 18, och det innebär att jag SKA ha körkort i maj iallafall! :) hoppashoppas!
Nej nu tillbaka till pluggning, sen kanske se några "one three hill" avsnitt :) ska äntligen få se hela programmet, tack vare marie! TACK! :)

Påtal om körning och övningskör osv, så är det sveriges värsta förare ikväll, det missar ni väl inte? ;)

 
min kära prins var såklart med :) bosse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0