5 Mars! strålande sol hela dagen!

"Sveriges värsta förare", ni missade väl inte de igår hoppas jag?! Herregud, jag skulle aldrig ha någon av dom som chafför! Haha.
Nåja, idag åkte niklas iväg och jobbade, så vi gick upp åt en stod god frukost och sen åkte han, och jag gick ut med ellen på en promenad. shit va fint väder det är idag alltså! Strålande sol, helt klarblå himmel och några minusgrader! Perfekt vinterväder! :) Så vi har precis bestämmt oss för att åka upp till hunflen och spendera några timmar där idag sen hem igen vid två för att packa väskan och dra till vansbro. först ska vi ta ett kort på mig som vi ska skicka in så jag kan få ett ID någon gång! Sen  ska jag simma med sofie julia och marie :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0