6 mars, jag tänker ta energi från den strålande solen idag!

Ja, man ska aldrig säga "jag blir aldrig sjuk" då blir man det, det märkte jag inatt. Ja, som sagt så var vi iväg och simmade igår jag marie sofie och julia. Skrattade och pratade en hel del, så tiden rann iväg och vi hann inte simma så mycket. Men det var väldigt skönt att få träffa dom och bara prata. Ja, vi stod och sa att Niklas vart sjuk i två veckor, och jag hade klarat mig undan.  Då säger dom, VÄNTA DU! och ja, dom hade nog rätt, yr och illamående igår, kände att något lurt var på väg, och visst var det de. Jag har spenderat mer tid i en hink än i sängen och sovit. Så det vart inte alls som jag och Niklas planerat, vi skulle ha vart med Marie och Knuts, men jag ställde in det p.g.a det som hände inatt. Ja, jag har iallafall inte ätit någonting inatt, är rädd för att bli sittande vid hinken igen, så jag lugnar mig... Men fyfan så lessamt det är att må såhär, finns absolut inget att göra, bara slöa och inte äta något. Men känner att jag måste stoppa i mig nått snart för annars kommer jag få mer huvudverk än jag redan har..
Inte ett enda moln på himelen idag heller, bara solen som är framme och verkligen bränner, skit skönt! Så jag hade tänkt få min energi av den idag!
Värdelöst dag, tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0