16 mars, TO DO!

Var tar egentligen mobil sladden vägen? Jag måste verkligen hitta den så ni kan få se lite roliga bilder, sen i helgen, och sen framför allt idag. Herregud, mina knäppkära vänner Lotta och Marie har spökat ut sig på kort och jag har skrattat som en idiot och fått magmuskler tror jag! Ojoj, dom är inte riktigt kloka dom inte.. men det är det inte många som är. Men på tal om absolut ingenting, så ja, medans jag ligger här och är lite nervös och funderar hur i helvete jag ska hinna med allt så verker magen på ett underligt sätt och blodet ur näsan rinner lite smått! Ja ifall ni ville veta det.. Men men, jag har iallafall skrivit upp alla saker jag hade tänkt hinna med denna vecka, och jag har nästan bestämmt mig för att va helt klar med det denna vecka, men undrar hur det ska gå till? Jag har ju påsklov om två veckor, har ju fkt tid då att göra det, men jag  ligger efter och borde vara ikapp så mycket som möjligt nu! Först skolan till ca 16.00 sen hem och käka, sen plugg resten av kvällen? Det orkar egentligen inte min hjärna med, men jag måste försöka imorgon fkt! För idag har jag inte hunnit gjort nå vettigt alls, förutom en väldigt skön promenad med min käraste och våra idiot hundar, tussi och ellen på en skogspromenad.. Ja, min lista ser ut såhär! Lova att inte bli fööör avensjuka bara?! :)


Plugga på och göra naturkunskaps prov

sammhälls prov?

Psykologi

Bild- skriva om en konstnär + skissa

Svenska

Torsdag 14.00 syon

Fredag ska vi till järna på en bondgård

Lördag karbadning! :)

Plus att jag ska försöka få in lite plugging till teorin på körkortet!


Mamma säger jämt, "han som spar, han har" och visst fan stämmer det!

och nu medans jag ligger och tänker på allt mellan himmel och jord, så kom jag på att jag lär färga min utväxt igen, och sen kanske jag ska testa att färga lite av underhåret brunt igen, vad tror ni om det? :D

Nej nu ska jag bädda ner mig och försöka sova i skaplig tid denna kväll ochså! Så godnatt och hoppas ni haft en härlig dag :)


,jag vill aldrig vara utan dig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0