28 mars

Bloggpaus var det ja! Har verkligen inte haft någon lust alls att blogga, inte ens vart inne på datorn knappt.
Veckan har varit upp och ner, ena stunden glad andra lessen. Händelsen i Onsdags har varit i mina tankar nästan hela dagarna. händelsen som skedde för ett tag sen och begravningen för henne som var i helgen, det var verkligen hemskt! Helt jävla overkligt alltihopp! men ack så fruktansvärt fint, blommor, sång osv. verkligen hur fint som helst. ja, jag förstår fortfarande inte att det är sant. jag ser bara det dära glada ansikte framför mig när jag tänker på det. fast att jag inte kände människan så värst bra, eller jag har varit dagbarn där och sen känner väl vi alla varann i vår lilla by, så känns det overkligt iaf! Usch, det är så hemskt. Tycker verkligen synd om dom som stod henne nära, barnen och föräldrar osv! usch :(

Jaja, andra saker? Jada, det finns det gott om, t.ex
Att jag hoppas att det löser sig det hära med skolan osv.
Jag hoppas niklas får ett bra jobb snart.
Jag vill ha sommarlov
Irriterad på folk som.. ja, tar för mycket plats i mitt liv just nu!
Jag vill ha gått ut skolan, ha ett bra jobb och en kanonfin lägenhet med älskade.
Jag saknar mig käravän kamilla som jag inte sett på typ fyratusenfemhundrasjutiotre dagar snart känns det som!
Jag ska börja träna nu, simma,gymma, träna hemma själv, gå ut och gå, och springa nu när asfalten kommer fram, haha lycka mig lycka till, tack, för det kan verkligen behövas till en latsäck som mig :D hihi
och sen, mitt hjärtegull, absolut finaste som jag har! <3

Ja, helgen sett ut såhär, fredags stannade vi kvar i malung och festade lite, spelade bowling och hade det roligt :) Åkte hem senare på kvällen och var med Gubbis, sen hem till han och sova :) Lördagen var inte allt för rolig, blev väckt av niklas som skulle upp och iväg till sälen med hans mamma vid typ 7 på morgonen sen kunde inte jag somna om på ett tag, men till slut, sen vakna man vid elva, helt lonly in the bed men mamma hämtade mig vid tolv så ja, jaha, ja sen åkte jag hem, duschade och gjorde mig iordning sen begravningen :( och kvällen bestod av att vara med Sanna och Niklas hemma vid pappa och spela kort och ha det trevligt :) och idag har jag och min älskade man lagat en god middag idag, Oxfilé med pommes, vitlökssmör och en godgod brunsås! Vissa har ju tur att dom har en som jag har, mästare i köket, förjävlig på att göra god mat, och helt underbar, bästmin lilla snyggis!

Nej nu blir det en dusch, sen ska vi fortsätta se på 2012, sen sova :) imorgon skola, kortvecka denna vecka, går bara till onsdag. Måndag vanlig dag, tisdag, föräldra möte och göra mat osv. onsdag påskbufé osv , sen loooooov! Göttans! :) nej godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0