5 Maj!

Tjingtjong!

Jamen tjena! Kortkort skoldag idag, började nio och sen fick vi sluta vid typ halv elva, iaf dom som hade gjort klart allting klart, och dom som skulle plugga hemma, som t.ex vi fyra här ifrån så vi tog elva bussen hem. Och när jag kom hem låg min lilla prins här hemma fortfarande i sängen och halvsov, så jag kröp ner breve han! :)
Och just nu precis så har vi gjort lite käk, vart en thaikyckling gryta, mumms! Ingredienserna börjar fasna i huvudet efter alla gånger vi gjort det här fantastiskt underbart starka middan! fast för oss vart den en lunch! ;D wellwell..
Jaha, nu ska jag plugga en liten skvätt sen åker vi till Vansbro. Klockan 19.00 ska vi se på damfotboll, järna mot vansbro! Hejjahejja vansbro!! Sen får vi se vad som händer och sker!

Inge snack med syon idag inte, det får bli en annan dag då han kan! :) 

Hoppashoppas min kära älskling! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0