6 maj! :D

Hallihallo! ´Hur står det till?
Här är det rätt okej, haft en dålig dag och lite humörsvängningar, (tack och lov att jag var hovmästare idag) ;D  och ja, dagen vart ju inte så himla mycket bättre när jag väl kom hem och helst av allt ville slänga mig i sängen och sova en timme två, nej då fick man lov att ta ur sängkläderna och bädda nytt, för då hade min kära katt spytt upp hårbollar, yeah! 
Men jag har faktiskt fått lite plugg undan, t.ex samhällskunskap. Två prov i det nästa vecka, åh *SUCK* va drygt. Jaja, han som spar han har! Och sen på tal om "han som spar han har" så har jag rätt mycke i datakunskapen osv, som jag har kvar, och det ska vara klar innan sommarlovet, åh herregud, hur ska detta gå till?! :O och sen körkort mitt i allt, nej, kan någon va vänlig och lägga i backen, eller åtminstonde stopp knapppen, så jag kan få hinna klart med allt innan sommar lovet? Åh, sommarlov, det är fan snart, weeeei! :D
Hur kom jag in på sommarlov egentligen? började med en kattspya, sen sommarlov? öh, ja, wellwell.. flummig.

Ja, det finns väl bara mig själv att skylla på antar ja..

Igår tog jag med mig grabbarna och drog på fotbollsplan och såg på match. Vansbro mot Dala-Järna, ojojoj va med stryk Järna fick, haha. 8-0 till vansbro! Hejjaa! :D
ja, och det värsta av allt igår var att andra avenyn drog sitt SISTA avsnitt, fyfan.. Vad ska jag nu se på varje onsdag? eller på TV överhuvudtaget? Åh.. Världens bästa program! :( 

nej magen kurrar efter mat, efter ha vart ute och gnissa runt i bilen i skogen efter nå djur, men det är alltid lika dött! Man ser oftast djur när man minst anar det, som t.ex inne i en liten by bakom ett hus, istället för långt in i skogen, vid kalhyggen osv, nej slut letat i skogen! haha

mat, sen plugg sen sooova så det kan bli freeeeedaag!

"efter helgen fyller ju du år"
-Va? ja? nej.. hah, tokheller..

Välkommen 11 maj! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0