Åh vad jag längtar tills imorgoooon!



Åh vad jag längtar tills imorgon då vi kliver på tåget till borlänge, och sedan hoppar på nästa tåg direkt till stockholm, helt sjukt skönt det ska bli!
Kommer att försöka hinna ta hur mycket bilder som helst som ni får se sen :)


Jaha, annars idag har jag väl vart i skolan, precis som vanligt, gick och tittade på när esteterna hade en uppvisning vid parken, värdelöst, haha. När jag kom hem började jag packa, och jag fyllde heela min stora hockeytrunk med en massa kläder, precis som vanligt så tror jag att jag ska flytta typ, men ska bara vara borta i typ två nätter, haha. Vid 19.00 tog jag med mig Tova och hennes kompis Nellie till vansbro och såg på en dansuppvisning som esteterna gjorde, sjukt jävla bra! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0