Godkväll! Älgsafari utan Ari!

Godkväll mina kära höns!
Är allt bra? Själv så är det lite upp och ner med allt just nu.. wellwell.. 18 år på tisdag, skolan går okej, och snart sommarlov, och min underbara pojk, så ja det är rätt bra här, förutom vissa små saker, eller små och små, jaja, nej nog om mig och mitt tjafs :D

Kan berätta en mysig sak som vi gjorde igår jag och min prins, höhö :D
Vi hade absolut ingenting att göra, så Niklas kom med en lysande ide att ta med sin lite picknick och ta min röda bil och åka ut och kolla efter sjöar som vi ska fiska i sen, så vi skrev ut kartor från internet sen drog vi ut och letade, och där satt vi runt typ hela busjön gnisslande i min röda lillalilla bil utan ljuddämpare (Y) men rätt så trevligt var det :) När vi kom hem åkte vi till pappa och slängde omkull oss i soffan och drog på en film! :)

Idag, skolan, slutade vid tolv, ingen sammhäll, för lärare borta, halv två tåget hem, åt duschade, och stack iväg till ungdommsmotagningen och fixade ut recept, sen iväg till trafikskolan direkt efter på intensivkurs, sen hit till Niklas. Ja, vi har vart ut och gnisslat passat i regnvädret för attt se nå djur, och de enda vi såg var en älg, rätt ok! :D Wellwell, nu har vi hyrt två filmer på OK som vi ska sätta oss ner och se, ska nog först gå på toa och göra allt klart, så man slipper det sen, för nu ska vi allt äntligen få se den otäcka filmen alla strir om!
"Paranormal activity" och sen en komedi så vi kan sova, "American virgin" ja, nej vi hörs nog inge mer imorgon, kanske imorgon bitti om jag har tid, hade tänkt försökt sova så länge som möjligt, för vi börjar ett imorgon så vi brudar far upp tä daal vid tolv tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0