Här kan man inte vara!

Hello dear!
Hur är det? skönt med värme?
Det tycker jag, synd bara att jag inte vågar gå ut just vid denna tidpunkt på året, haha. Tusentals skalbaggar flygande i luften, med horn eller utan horn, dom är precis lika äckliga! Har gått och tänkt flera dagar och gruvat mig för att dom snart skulle komma ut och kläcka ungar och försöka sig tusentals gånger och bli fler och fler, och ja, iförrgår kom de jag länge längtat efter.. or not.. Ja, tro det eller ej, men det kryllar full hela luftenoch dessutmom på marken, och på vår trappa sitter de minst tre stycken varje gång man ska gå där., . . Satt och kollade ut i 15 sekunder och hann räkna till 8 stycken såna flygande i luften, FYFAN! Usch.. Ja, jag är jävligt fjantig, jag vet, men är det nått jag hatar och är livrädd för så är det såna, helt ärligt!

Jaja.. nog om de, bara ryser i kroppen när jag pratar om dom.. Idag ska jag iaf äntligen få bli färgad i håret, vart inte av igår. Och sen MÅSTE jag noppa mina ögonbryn, är snart värre är bror min, och då är det fan illa, och dom sitter ihop som på en neger och ser typ ut som ett Mcdonalds m, inte så jävla rockigt på en tjej. haha!

Just nu sitter jag och matar bilder, musik och annat viktigt från min dator till en hårddisk så jag har kvar allt om datorn skulle gå sönder.. Ska snart packa och träna sen åker jag till vansbro.. Inge buss/tåg, utan niklas får hämta mig. Tåg och Buss är inget jag tycker om sen händelsen hände iförrgår, haha..

Det är precis som in real life, här kan man va, och här kan va, och där kan man också vara.. Men här kan man inte vara bland skalbaggarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0