hmm.. där gick en bilnyckel åt helvete...

hmm, alltid lika svårt att börja ett inlägg tycker jag, iallafall när man inte har mycket att skriva, men känner att fingrarna har nå slagt damp och vill knappa lite på tangentbordet. Borde egentligen plugga, men ja, jag ska.. strax.

Just ja, jag råkade göra en sak igår, som inte skulle ha hänt, inte så där värst bra gjort, men ja, heter man Linda så kan man nog lyckas med det mesta.. Ja, hur som haver (som madde hade sagt) höhö. Jag och mamma skulle på Konsum igår, hade bråttom, jag körde, kom utanför konsum typ en eller två minuter i innan det stänger, så vi flög ur bilen och skulle springa iväg, men ja, jag kunde inte låsa, gick skit segt så jag drog väl i lite för mycket, och vre av nyckeln... Opps! Och inte heller tänkte jag på att det finns knappar på dosan som man kan låsa med, nej utan jag vrir så hårt att de går av helt haha. Till en börjar var det väl tråkigt, men jag kunde inte hålla mig så både jag och mamma brast i skratt, haha xD Var iallafall inte meningen, :P

Idag ska jag plugga som en häst, men först och främst ska jag till körskolan med Emine och plugga körkort! Sen känner jag att jag ska åka till Kamilla och umgås!
Yeah back to woork var det ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0