Huvudet spricker snart!

Åh huvudet spricker snart! Vafan kommer min huvudverk ifrån? Haft ont i huvude rätt ofta nu, eller ofta är de inte, men har typ aldrig de men nu på slutet har jag fått de typ tre gånger på två veckor eller så.. Känns inte likt mig att ha det, men ja, det är väl vanligt att ha huvudverk, så jag får tänka så.

Jaha, hann inte skriva igår nå, fanns ingen tid och ingen lust att sitta vid datorn typ. Var iallafall i skolan och  gjorde psykologi prov, hoppas de gick bra, kändes så iallafall. Efter skolan åkte jag direkt till vansbro, satt mig vid körskolan och pluggade, sen kom Emine och vi gick till Selins och åt mat, sen var vi och kollade på fotboll, sen kom toffe och chrikus så då gick vi hem till Emine en vända, och vart bjudna på hennes tårta som hon hade gjort, skit god som vanligt, haha. Sen hämtade Niklas mig och vi åkte hem till han och jag somna som en stock, haha.
Idag har jag haft prov igen, samhäll. Hoppas det gick bra, vill verkligen inte göra om det igen..
Efter skolan åkte jag direkt till vansbro och gick till banken där mamma var och väntade på mig. Jag ska nämligen byta till VISA kort osv, och håll på med mina pengar på en bank osv.. Ja, men nu är jag hemma och ska nog försöka plugga lite, men först måste jag vila, mitt huvud sprängs snart tror jag :S usch.

Imorgon är det "A la carte" kväll i skolan. Hela restaurangen proppfull, plus att vi tagit in en massa bord mer än vad det är annars, usch gruvar mig lite gran, men tur jag är i köket. Det jävliga är att jag och Lotta har hand om alla desserter och efterrätter, kommer bli fullt upp, haha. Men men, sånt gillar vi! :)

Ja, nej nu ska jag nog slå på nå film på datorn en skvätt, sen träna sen åker jag till Vansbro och väntar tills Niklas kommer hem :)

Jag bara längtar som en tok till jag och niklas flyttar in i huset, så himla mycke bättre och roligare! Slippa dra med sig en massa kläder hit och dit hela tiden..  Wellwell, nu ska jag vila. Men innan har jag ju lovat er att visa bilder sen jag och niklas var iväg på utflykt, höhö. Här kommer de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0