om en halvtimme är det miiin dag!

HEJHOPPPP!

åååh, om ca en halvtimme är klockan 00.00 och det räknas som en ny dag, vilket datumet visar den 11 maj, och det innebär att det är min daaaaag som jag väntat på så jävla länge! Nu äntligen kommer jag in med er, nu äntligen slipper jags tå utanför och se ut som en fjant när alla dår in. Här kommmmmer jag! weeei. kanon glad! :D

Idag har skolan vart vädelös, mobillös nån timme, p.g.a niklas sony ericssons pung telefon inte funkade, men nu har jag fått tillbaka min röda sony ericsson från Marie, som jag har nu, får se hur länge den håller! Sony ericsson, en telefon jag aldrig mer kommer köpa. fyfan värdelöst jävla SKIT! USCH!

imorgon ska vi HR till Lima och servera och göra tre rätters till ett par gubbar/pansionärer! Blir nog en lång och seg dag, men det kan bli roligt det med. och sen när jag kommer hem, blir det väl att släckten och närmsta osv kommer! Kanon kul dag! :)

Åh min kära prins, jag ger dig all min lycka till imorgon, jag håller tummarna för dig vid 13.00 tiden! Hoppashoppas! Underbara kära du, du är värd så himla mycket här i världen, du är värd det bästa! Jag är så fruktansvärt glad över att just JAG har dig och just vi är tillsammans, och jag hoppas vi alltid kommer vara det. Jag älskar dig min underbara prins! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0