Pluggpluggplugg.. hinner inte med i farten nu alltså.

Oj, nästan en vecka sen jag skrev sist? och inte heller har det blivit nå rader i min lila bok heller på ett tag, vad har hänt? Skärpning linda!

Wellwell, det har faktiskt hänt mycket så sistonde, alldeless för mycket åt mig och min stackars hjärna!
Skolan tar dö på mig, plugg hela tiden. Hur ska det bli nästa år? Jobb, måste ha pengar. Körkort, flytt, niklas har fått ett jobb?! åh hur ska jag hinna med all plugg.
Ja, jag kanske inte har sakt det, nej det har jag nog inte. Jag och min kära pojkvän ska nämligen bli sambo och ja, vi ska flytta ihop i ett hus! :) I hans farmors hus, för dom ska flytta. SKIT KUL! Längtar som fan! Så ja, det är nog det bästa med allt jag har att tänka på just nu. Jag bara längtar som satan!

Helgen var bra! tillräckligt bra iallafall, fredagen grillade vi en stor fläskbit, gick ner på selins och sen vidare hem till Emine. Lördagen var rätt lugn till en början, bakfull och stel, men jag sanna tias niklas och baller som chafför drog upp till MAlung en skvätt på kvällen och kikade, inte så mycket att se, men det var rätt trevligt :) Söndagen var kalas lugn med plugg. dagen igår vart det en massa pluggande, och var även till MAlung jag och pappa och jag övningskörde, körde pappas bil med automat till Malung, gick galant, jävligt skön iallafall. Men jag satsar för och främst på en manuell, och sen när jag har körkortet och då jag behöver en bil så kanske jag satsar på en automat bil! :) jaja, jag har inte så mycket att säga. förresten, bilderna sen vi var i stockholm har ännu inte kommit upp här än, men det kommer nog idag.

idag... åh vilken lessam skoldag det är, vaknade tio i åtta, bussen går tio över åtta, så det var bara att mata iväg och hinna med bussen, tänkte skita i skolan, men nej, jag har allt för mycket att göra här.
Idag blir det en massa plugg och att umgås med min kära vän, Kamilla, det behövs!
Imorgon, så blir det nog trafik skolan med Emine och plugga, och på fredag blir det övningsköra med Tomas, sen ska jag bestämma ett datum till min skrivning osv. Ja, vi hörs ssen, nu ska jag ta med mig mina kära vänner och käka lite mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0