snö, slöö... pluggdag hemma.


SNÖÖ? Vafaan da.. :( 
 
Idag är det iaf Tisdag. och hade jag inte vart så slö idag så hade jag suttit på tåget på väg upp till Malung nu, men jag känner att jag inte riktigt orkar, har lite smått huvudverk, på riktigt fkt! så jag blir hemma idag, och tar mig en fet pluggdag! Det känns skönt nu på ett vis, jag känner mig på hugget och pluggar, och jag har dessutom ringt flottaren och hört om praktikplats i trean! och det var okej! Yeeeh! Möte med syon imorgon igen! :) och sen får vi hoppas att de på Måndag går bättre än va de gjorde igår, för om det är bra, så rullar allt på jävligt bra! snart 18 år, körkort snart kanske osv. ja jag hoppas det går bra nu! :) haha, jag håller tummarna för mig själv och är ego! Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0