18 years old!

Åh, min älskade goa fina underbara pojk, du är det bästa som finns!
Igår natt runt tolv tiden, då fick jag min present av Niklas. och gissa vad det var, joo, han hade beställt tågbiljetter och bokat ett rum på ett fint hotell i Stockholm, som vi ska åka till på Torsdag, och kommer hem på Lördag :D fyfan så härligt, äta på nå god restaurang, köpa kläder, GÅ PÅ KROGEN :D komma bort från dåliga kommunen men sin underbara älskling. Ja, bättre än såhär blir det inte! Underbara älskade människa!
Tusen tack min älskade bubbis! :)

Jaha, då var 11 Maj 2010 slut da, och jag har blivit 18, helt sjukt skönt!
Dagen idag har varit hur bra som helst.
Först i morse kom Ellen ner och väckte oss och sjöng lite halvfint, efter ett tag kommer Tova och mamma, med frukost på säng och pengar, presentkort, och en efterlängtad crosstrainer! (träningsmaskin) Hur jävla underbart som helst, så nu blir det träna påå :) råkade glömma bort tiden lite för mycket, och när jag insåg att jag bara hade ungefär 20 minuter att göra mig färdig så fick jag lite bråttom, och ja, bussen fick stanna och hämta upp mig efter vägen, höhö.. Ooops! Jaha, när vi väl kom till skolan, hämtade vi våra serverings kläder, och satt oss i dom små fula muppiga bussarna och for upp till Limas folketshus och där har vi spenderat en massa timmar åt att servera en massa pensionärer/gamlingar, ca 150 pers, och tre rätters, trångt, eländigt att prata med en del (döva) ja, stackare, men jag hoppas dom hade det lika bra som det verkade :)
Vid fyra tiden fck vi åka hem och vi hann med halv fem bussen hem, och ja, tro det eller ej, men jag skratta heeeela bussresan hem, tillsammans med min idiot kompis, Marie. haha, men när jag väl kom hem var mormor och morfar här. Efter ett tag kommer Niklas och Baller, sen Pernilla och Joel, sen Niklas päron, och Per, och sen kom Sanna & Sofie och då var alla på plats, så det var full köket! :)

det jag fått idag:
pengar,
presentkort på Selins,
 presentkort på Zomms
crosstrainer

På söndag blir vi bjudna Till Thairestaurangen i Malung av min farmor och farfar!

ojojoj, nu är det mycket.. Men men, jag ska allt hinna lösa allt. på tal om mycket.. Skolan- plugg och hmm, snack med syon imorgon.. Jaja, vi tar en sak i taget så blir allt bra!

Om jag ska vara riktigt ärlig så känns det inte som att det är sant att man är 18? det går lixom inte riktigt ihopp på nå¨vis.. Nyss var man ju 15, och åkte runt på moped och det enda jag vill var att bli 18, och gå på krogen, vara tuff och handla sånt man måste för att vara 18, och att ta körkort osv, och ja, där är jag nu! och det passar inte, känns inte allt märkvärdigt att vara 18 som man trodde det skulle vara när man var 15.. :S men det lär väl märkas i fall den tanken ändras, för på torsdag ska jag till stockholm på krogen för första gången i mitt liv, haha helt sjukt. låten inte sant, haha. Wellwell, mycke stri!
nej, jag slänger upp ett par bilder, och säger godnatt gott folk! :)

usch så rörigt kladdigt inlägg, men ja, jag orkar inte ren skirva det osv, så du får försöka hänga med! Tack och godnatt! :)














En sån här grej fick jag idag, weeeihow! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0