Spindlar, hummlor, småkryp, skalbaggar flygande som till att ha horn/spröt.. FYFAN

Dampdag igår, livrädd idag! Hm..
Ja, igår va e damp dag och dage då absolut inte gick som jag ville när jag var på hugget.. Och dag, ja till en början gick det ju sådär, klev upp 07.40 typ, och då hade jag bråttom. När jag väl kom ut till vägen för att gå tll busshållsplatsen så kommer bussen, så jag behöver bara gå utanför vår inväg så fick bussen lov att stanna och hämta upp mig, oppsopps! hehe. I skolan hade vi frilufsdag. Vi i min klass gjorde iordning mat, och dom andra klasserna orienterade. Wellwell..
Min mobil gick sönder fön några dagar sen, och min dator har gått sönder, (TRODDE JAG) min min kära man kunde väl så klart fixa det, så nu innan den går sönder på ritigt så ska jag föra över allt från datorn till en hårddisk! Yeeh.

Vart man än satt eller stod idag så såg man alltid mist tre insekter, var det inte mygg var det några andra flygande äckliga varelser och humlor, och var det inte de, då var det spindlar som typ var 2 cm långa nästan. Insekts rädd ´så usch, fyfan. Ja, tills slut så hade väl jag en spindel på mig, en liten gul spindel, som jag råkade spräcka iväg på Marie.... :O Ojda :S hah Ja, när jag väl kom hem var det bara att äta lite, och träna sen iväg och köra med Keneth vid 16.15 och jag fick lov att ta bussen ner till vansbro, och ja, såklart så möter jag på mina största fender i världen, och ni vet nog vad det är om jag säger att vi har ett sågverk här i trakten. Ja, vad tror ni? ja, dom dära förbannade jävla skalbaggarna, stenhårda, men eller utan spjut/spröt/horn på, ja, dom var överallt! Och jag var livrädd att inte få nån på mig, men när väl bussen kom vart jag så glad att jag äntligen skulle få kliva på och att jag skulle få åka bort från dom.. Trodde jag. Ja, rätt som det var flög det till lite gran på jackan, och jag kollade ner, och det enda jag såg var ett spröt ifrån en sån där äckel, så jag skrek till och slängde bort jackan och alla i bussen vände sig mot mig när jag skrev och hoppa till haha. Åh så hemskt. Fick lov att säga till en tjej att kolla på mig om jag hade nå mer otäckt på mig haha.
Jag hade verkligen inte mod till att döda den jäveln som satt på ryggstödet så tyvär, så den kan vara kvar på bussen om ingen tagit dö på den, haha.
Åh, fyfan, vet ni varför sommaren är det versta som finns? Jo just för såna äckliga saker, INSEKTER och helvete Fyfan, ska låsa in mig och aldrig gå ut..
Jag undrar ja, hur fan det blir imorgon då jag måste gå själv ifrån busshållsplatsen och hem, haha. Helt sjukt alltså, är så jävla livrädd! haha nej nu ska vi åka till vansbro och gömma oss frå baggarna
wellwell.. Good bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0