tre dagar kvar...





IGÅR: Hm, ja, skola.. Vad kan man säga? Typ att jag hade den värsta serveringsdagen? ja, så kan vi kalla det för det var precis så det var! Menmen, alla har inte bra dagar jämt.. När jag kom hem, gjorde jag mig färdig och sen kom Niklas, Baller och Tias kom och hämtade mig och vi drog ut till en tjärn och fiskade, och det var riktigt roligt! Kan slänga in lite bilder sen.. fick iallafall fem styckna söta firrar! och sen åkte vi hem till baller och hade in de i ugnen och ja, till och med jag åt utav det, hah inte illa..
Sen åkte vi till vansbro och på vågen dit så ringer pappa mig och säger att en bil har krocka, typ åkt åt helvete och vält med bilen. Så vi skyndade oss ner till vansbro och vi ringde runt till folk och fråga vad som hade hänt osv.. :/ usch stackare, tur att det gick rätt så bra iallafall. undra hur det gick för han som körde? usch..

IDAG: Hemskt tråkig dag. Inte gjort ett skit, och kommer väl förmodligen inte göra det heller som det ser ut, usch va tråkigt!

om tre dagar fyller iaf jag ååår, och jag bara längtar som bara den! Äntligen 18 lixom! (ja på tisdag da)




Kommentarer
Postat av: perra

grattis linda!

(på tisdag) :D

2010-05-08 @ 23:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0