Bingolotto!


Kan ju börja med att säga att maten vid mormor var kanon god! Flygande jacob, fan va gott alltså! Till efterrätt hade Josefin och Pernilla gjort två skit goda tårtor!
Hämtade även Robins audi, som jag ska ha till Malung imorgon.
Påtal om bil så tror jag att jag måste ha en egen bil.. Men vet inte riktigt hur de kommer funka, men troligtvis lite bättre än att fråga mamma, niklas och robin efter bil iallafall. Jaja..

Nu har vi iallafall spelat bingolotto, Niklas vann en julkalender. Fattar inte, varför kan man inte vinna nå annat för? Nå stort, typ pengar eller en biljävel som jag verkligen behöver! Jävla skit! En vann 3000000 idag, och hon tanten var säkert rik sen förut, ÅH, jävla skit program!

nej, nu ska jag se på ensam mamma söker sen gå upp och sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0