snö snö snö

SNÖ SNÖ SNÖ!
Snön som kom igår kvälls är fortfarande kvar, vet inte riktigt vad jag tycker om det- Det är lite olika känslor. Jag älskar verkligen vinter och snö osv, men just nu när jag typ precis tagit körkort vill man ju ut och åka bil, men jag är alldeless för feg för att åka många kilometer en dag som denna!
Eftersom jag inte verkar komma ut idag och "leka av mig lite i snön" så tar jag nog det imorgon med Sofie! (Y)
Hm, ja.. Det där med att färga håret brunt/mörkt lär jag fundera lite mer på verkar det som..
Vore faktiskt kul att bli lite annorlunda nån jäkla gång, inte så kul att ha blont i flera år och samma fresyrer jämt precis.. Men jag tror mest jag passar i blont, men en liten förändring skulle inte skada så mycket egentligen. Måste bara få in det i huvudet!
Nu ska jag tillbaka till disken, oh ye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0