bla bla bla bla bla....

Åhujedamiiig!
Alla bara strir om halloween partyt på söndag och jag är typ i sömnen, och fattar absolut ingenting. Men det gör absolut ingenting för mig kan jag ju säga, hehehi.

Imorse när Niklas gick upp och så vaknade jag och förstod ingenting, viste inte nå vart jag var, eller vem han var. Sjukt äckligt, haha.

Just ja, igår när vi var till mamma, så skulle Tova på halloween party. Så vi klädde henne och sen sminka henne rejält i ansiktet med halloween färger, och jag kan tänka mig att det var svårt att få bort allt det där kletet, men hon var riktigt grym!




scaryyyy

Jävla blixtkamera som gör ögonen så lysande.
jaja, jag får iaf min system kamera idag av Julia, så då blir det ändrig på de lysande ögonen.
PLUS att det blir en hel del bilder, så min blogg kommer mer bli som en bildblogg istället för en skrivande blogg, haha.

Fick ett tragiskt meddelande från mamma idag att Greta hade dött. leifs farmor, och Tovas gammel farmor.
det var väldigt tråkigt. Men hon var 90 hela år. och de senaste åren har hon bott på bergheden.
Kommer så väl ihåg när hon var frisk, när hon bjöd oss på mat. Hennes goda mat, som hon hade gjort.
Lilla stackarn :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0