KÖRKORT 28/10

Men hallå där!
Såhär är det, jag har inte haft tid att blogga, jag har setat med körkortsteori varje dag!
Igår åkte vi till Falun, för jag hade min teori tid (trodde jag), kom in till själva lokalen, säger mitt personnummer, och tanten säger att jag har tid imorgon (idag då alltså) MEN VAFAN, tänkte jag.. haha men tanten var snäll, så jag fick gå in och skriva iaf! Hade som dom andra gångerna hjärtklappning, nervös, svettades precis överallt, haha sjukt nervös. Tröck på avsluta prov, och fick 51 poäng! Jävla skit! Men eftersom jag fortfarande hade kvar min riktiga teoritid idag, så var jag dit och skrev idag, och KLARADE DET! 55 poäng!
SÅ TUUTTUUUT, här kommer jag :D haha

Igår var mamma och tova med mig, och idag var Lisbeth och Svererik med mig, och jag körde hem från djurås! :D hehe
SJUKT JÄVLA KUUL! ÄNTLIGEN!

Fick nå fina blommor och krukor, med mera av Lisbeth och svererik! :)

När vi kom hem, så kom mamma, tova, mormor och morfar hit. Dom hade med sig en tårta, och blommor i en skit snygg vas, godis i en fin hjärtskål, och av mormor fick jag en fin vit skål med frukt i, Men alla presenter var från allihopp! Ni är bäst! Jätte fint och urgod tårta!


Har nyss skjutsa grabbarna runt byn, kändes helt overkliget! Men sjukt jävla kul!
Det känns som jag är i en dröm, som om jag skulle ha suttit och pluggat nu istället typ. MEN NEJ, dom böckerna har jag lagt åt sidan för evigt! haha


Eftersom jag inte lagt in bilder alls de senaste dagarna, så lägger jag in lite nu, bilder tagna från min systemkamera som jag köpt av Julia ( eller ska köpa)  ;D

Sen var Niklas föräldrar här på fika, och fick ett jätte fint rosa ljus :)


BILDER SEN IDAG! :D



tack så mycket för allt!



KANON BRA DAG! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0