Löjligt att vinna 25kr på smsbingo..


nehej, nej bingolotto, jävla skit! Man vinner aldrig. det är bara dom som är rika i vanligt fall som vinner på bingolotto verkar det som... Satt här med 4 lotter, jag niklas baller och pappa och ingen av oss vann, eller jo pappa vann 25kr på sms bingo, haha löjligt ju. Hade siffran 2 i slutsiffra vilket var man skulle ha för att ringa in, men nej, vi fick inte komma fram till dom fast vi ringde tre gånger.. Jävla skit program!

För övrigt så sitter vi här och väntar på att Tias ska sluta jobba, för vi ska se på film! Just nu har Niklas satt på "I ditt ansikte" med Magnus Betnér. Medans vi väntar på Tias så ska jag gå upp och packa min väska, för imorgon stannar jag vid Marie i Sälen tills på Tisdag! Ölprov imorgon.. Undra hur det kommer gå egentligen. Ja kan absolut ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0