LÖRDAG! the last night. :)

GODDAG LÖRDAG! Äntligen lördag och jag får åka hem till min man ikväll! Gud vad jag längtar!
Ja, sista kvällen på Högis ikväll, vilket jag tycker är sjukt skönt. För nu vill jag verklgen hem till vårt hem, och min älaskade man! Börjar vid halv fem, och slutar förhoppningsvis vid nio, så vid nio kommer micke (min farbror) och hämtar mig. Sen åker jag rakaspåret hem och slänger lägger mig brevid Niklas som förhoppningsvis sover när jag kommer eftersom han jobbar hela söndag. Typiskt att han jobbar när jag kommer hem, men så kan de va.
Ska göra en goodgoood middag när han slutat. Undra bara vad jag ska göra.. Tror jag ska göra hans favorit mat! :)det får ni se imorgon!

Kommer troligen inte blogga mer idag, så ha en bra lördag! :)




LÄNGTAR TILL VINTERN! SNÖÖÖSNÖÖÖSNÖÖ! Och framför allt så saknar jag min kära mamma som sitter här längst fram på bilden och pimplar, hehehi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0