Min kära mamma!

Jaha, och så var den kväll igen.. Dagarna går så fort att jag inte hinner med knappt. Har hur mycket som helst som jag vill göra egentligen, vill plocka och göra det fint, och tvätta en tvätt och duscha, men kan jag det? Nej, för niklas sover.. Och själv vill jag inte sova. Jag vill se på film och äta ostkrokar, men inte själv. och inte vid den här tiden. Måste sova.. skolan imorgon. åååh va jag är less på den! Jävla onödiga bussresor man gör fram och tillbaka. Vafan skulle väl kunna skriva ut på fronter vad vi ska göra och gö det hemma. Men nejda. Jaja, imorgon har vi iallafall brandövning, och det ska iallafall bli spännande. Någonting som inte är så frestande är att vi ska vara på Högfjällshotellet torsdag, fredag och Lördag kväll och jobba.. gratis.. Värdelöst jävla tråkigt! MEN jag har mina fantastiska underbara vänner, ja, det räcker med att säga så!
Hm frågan är bara hur jag ska ta mig hem från sälen på Lördag kväll.. Niklas jobbar. KAnske om Maries fredrik vill köra hem oss, annars har jag tänkt fråga min kära vän Baller :)

JAha, ja annrs så har vi idag vart hem till Niklas farmor och farfar på fika och en kik i deras lägenhet som jag inte sett. Så jävla hemskt att det vart så här långt efter, skulle ha vart dit för länge sen. Dom som är så snälla. Jaja, nästa gång kommer dom på fika här, eller kanske bjuder dom på lite mat.
När vi kom hem där ifrån var sanna här och väntade och så färgade hon håret på mig. Ja, blont såklart i min hemska svarta utväxt. Sen åkte vi till mamma och tog en tefest med dom och mormor och morfar.

Mamma åker imorgon till Falun och blir kvar där tills Fredag. Hon ska bli opererad i sin axel som hoppar uled titt som tätt. Så ja, jag kommer sakna henne, fruktansvärt mycket. Kära mammsen! Träffas annars typ varje dag. Inte lätt att vara utan sin älskade mor, men ja, det får gå. Hon ska ju faktiskt bara dit för att bli opererad och fixad i axeln. som TUR är så är det inget annat! Så på söndag får jag träffa henne först om. eftersom vi lär vara i sälen på fredag och lördag. TYPISKT! och såklart blir mamma sjukskriven, så då ska jag försöka vara där så mycket som möjligt och hjälpa henne med allt.
Hm, ja, katterna och kaninen sköter Leif och Tova. Ellen ska Emma ha hand om, men också jag med.
Helst av allt vill jag ju såklart att mamma ska vara hemma, får då vet jag att tex katterna får mat, dom får komma in, kaninen får mat på morgon och kväll, och ellen, ja, eller är ju mammas bästa vän så det blir nog inte så roligt för någon av dom. Men tova, eller, katterna och kaninen kommer att få det så bra så! :)

Jaha, nej jag funderar på att gå upp och krypa omkull under mitt sköna täcke. Här nere är det så kallt att mina fingrar är som istappar, kan snart bryta av dom.



Humöret just nu: Irriterad på en viss person som ligger uppe och sover! och ja, om du måste vara så nyfiken och läsa detta så vet du varför! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0