:)


jag och niklas åkte till äppelbo i fredags, och hämtade kläder osv. Efter ett tag kom jonas och hälsade på, och dom två hoppade stutsmatta och ja fotade och filmade dom, hahaha.
vid 5 tiden åkte vi ner till vansbro, gjorde oss klara, och sen kom fölket hem till niklas, tias fyllde år, så gratta han osv, madde kom efter ett tag, ochs en kom tärry sandra och alla dom :) vart mycke trevligare direkt då när de kom allihoppa. Men dom drog lika fort igen typ :S menmen. Behira va kvar, och vi satt och pratade om en hel del osv, tack för allt du gjorde  :)  <3 
vart väckt på lördags morgon vid 8 av hungriga katter,  men orkade inte gå upp ur sängen så ja somnade om och sen vaknade jag igen vid elva och dom jamade fortfarande, så gav dom mat och sen släppte jag ut dom och sen gick ja och la mig igen ;D  Sen senare när vi gick upp gjorde vi inget spec, plockade och donade, hyrde en film på kvällen och drog till äppalbo och såg den vid pappa :)
och igår gjorde vi inget alls typ, städade, såg´på  film, gjort mat, drog till vansbro senare och gjorde inget spec där heller typ, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0