<3




Börjar väl som vanligt som det är nu, och vi försov oss imorse, IGEN.. förstår inte hur man inte ens kan höra klockan när den ringer, jag lär ju nästan ha ringklockorna och mobilklockorna en decemeter från örat för att vakna. Men då ska vi inte ens prata om niklas, han behöver nog en bomb breved sig för att vakna, hahaha. Iaf så tänkte jag ta nio bussen till malung, men somnade om lite och vaknade vid kvart i nio, så skynda mig upp och borsta tänderna osv, gick typ fem i nio och trodde den gick typ fem över nio nångång, men då skrev sofie att den gick prick nio från station, så ja vände och gick hem till niklas och la mig igen, för han skulle inte till skolan. De va verkligen skit härligt och gå och lägga sig igen och somna om i värmen, men kändes inte rätt alls att gå och lägga sig igen, hade behöft vart till skolan och så, för att göra klart de vi började igår, fast vi hade ju inge lärare alls idag, alla tre va på möte. men men, va iaf skönt att gå och lägga sig igen. Tänkte ta kvart i tolv bussen till malung, men va ingen ide´ för alla skulle hem typ vid ett, två, så vart hemma.
vid halv tolv skulle niklas skjutsa en kompis till en i äppelbo, så ja åkte med då. Kände mig helt yr och va helt svettig, va helt blöt överallt. ont i huvvu har ja haft sen dess, men inte jätte mkt, men lite gran, :S
va hemma vid tolv. Ellen stackarn va hemma själv, så gick ut med henne en vända, sen kom niklas tillbaka efter ha lämnat av en kompis vid en i äppelbo så då åt vi lite frukost. Vid 4 kom sannapanna hit en vända, hoppat stuttsmatta, spelat kort osv :)  sen vid åtta följde jag med henne en bit på väg hem med cykeln, och nu sitter jag här väntande på niklas som är och spelar kukpoker.

du är en människa som varken hjälper till, bryr dig, eller är hjälpsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0