<3

kom till skolan igår, mådde illa, kallsvettades och helt yr. Så jag tog två tåget hem, och va med ellen. Eftersom mamma och dom va i falun med morfar och va lite överallt och donade. sen tog jag och baller halv sex tåget hem till niklas, grillade osv :) trevligt trevligt :) ko lite folk hit, men ja föredrog att ligga i sängen och kolla på film. Tärry och Erik kom en vända, skojjs :) och idag åkte dom två till sälen för att se in flames, skulle ochså vilja se dom, men är man pank så är man, lär spara lite pengar tills ålandskryssningen :D fan va jag lägtar!

just nu sitter vi vid niklas och väntar på ballers morfar som ska hämta oss för vi ska till äppelbo. Blir taccos för mig och niklas ikväll med mamma och dom :) sen blir det nog vansbro tro jag. Solen skiner och det är kanon varmt ute, fan så härligt ;D

 

Nu har jag tyvär inge mer att berätta för denna gång, skriver mer sen eller imorgon :)

 

älskade underbara pojken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0